תרגום נוטריוני לאנגלית תרגום תעודות גמר להמשך ללימודים בחו"ל

תרגום נוטריוני לאנגלית תרגום תעודות גמר להמשך ללימודים בחו"ל

שירותי נוטריון בשפות: עברית, אנגלית, רומנית, רוסית, אוקראינית,צרפתית, ספרדית ועוד

כל שירותי נוטריון: אישור תרגומים, ייפוי כוח, אימות חתימה, תצהירים, הסכם ממון, צוואות ועוד

צרו איתי קשר בכל שאלה


    שיחת ייעוץ חינם!
    התקשרו עכשיו

    קצת על נוטריון אירנה פיין

    עו"ד אירנה פיין היא בעלת ניסיון רב של כ-30 שנים בעריכת דין וחמש עשרה שנים כנוטריונית. היא סיימה את לימודי התואר הראשון והשני במשפטים באוניברסיטה העברית. חברה בלשכת עורכי הדין החל משנת 1990. לאורך השנים הגיעה להישגים רבים הן בין כותלי בתי המשפט והן בעולם האקדמיה.

    אירנה פיין נוטריון מומחית לתרגום ב 7 שפות ומבצעת כל סוגי התרגומים במהירות ובדייקנות. יש לי ניסיון רב בעבודה ובדרישות השונות העולות ממוסדות שונים ובמדינות שונות. בין יתר תחומי ההתמחות שלה:

    • הכנת כל סוגי המסמכים עבור משרד הפנים הישראלי
    • הכנת המסמכים הנדרשים עבור שגרירות רומניה לקבלת דרכון או בקשת אזרחות
    • הכנת ייפוי כח להוצאת מסמכים ברוסיה
    • התמחות בתרגום פסקי דין לאנגלית
    • התמחות תרגום תעודות רשמיות כגון תעודות לידה, נישואין, פטירה לכל שבע השפות
    • תרגום מסמכי לימודים עבור מוסדות זרים
    • תרגום תעודות גמר לעברית להמשך לימודים בארץ
    • תרגום ואימות הסכמי ממון לפני הנישואין
    • אישור צוואות על פי הרשות, ללא צורך בעדים
    • שירותי אפוסטיל של משרד החוץ
    • שירותי אפוסטיל של משרד הדתות
    • שירות תצהירים משפטיים בשפה הנדרשת
    אירנה פיין
    עורכת דין ונוטריון

    תרגום נוטריוני לאנגלית תרגום תעודות גמר להמשך ללימודים בחו"ל

    תוכן עניינים

    ישראלים רבים שוקלים המשך ללימודים אקדמאים בחו"ל. בעבר, מרבית הלומדים בחו"ל היו מקרב תלמידי התארים המתקדמים. כיום ישנה מגמה נוספת שהולכת ומתרחבת ללמוד גם לימודי תואר ראשון בחו"ל. ישנם יתרונות רבים ללימודים בחו"ל: התמחות במוסדות הטובים בעולם בתחומם, היכרות קרובה עם תרבות שונה מהתרבות הישראלית, לימוד שפה נוספת, אנגלית, ברמה טובה מאד כחלק מהחיים בקהילה שהיא כולה דוברת אנגלית, ולעתים אף אפשרות לבדוק את הסיכוי להגר לאחת מהמדינות דוברות האנגלית דוגמת ארה"ב, קנדה או בריטניה. עבור אלו הלומדים לתארים מתקדמים, לעתים לימודי המשך בחו"ל הם דרישה הכרחית להמשך וקידום בתחום האקדמי בארץ.

    לימודים אקדמאים בארה"ב

    לימודים בארה"ב הם סיפור לא זול. ההתחלה היא חיפוש מקום ללמוד בו, להירשם למוסד ולנסות להתקבל. כחלק מתהליך הקבלה יש להציג למוסד הלימודים תעודות גמר המעידות על הלימודים בארץ. אם מדובר על לימודים לתואר ראשון, יהיה צורך בהצגת תעודת בגרות וגיליון ציונים. ישנם מסלולי לימוד הדורשים לימודים מוקדמים במקצועות מסוימים, דוגמת מתמטיקה מוגברת או לימודי מדעים מוגברים. כדאי לקחת בחשבון כי מסלול הלימודים בארה"ב שונה למדי מזה המקובל בישראל. לימודי התואר הראשון נמשכים כארבע שנים ומחולקים לשני חלקים: השנתיים הראשונות והשנתיים האחרונות. השנתיים הראשונות כוללות לימודים כלליים. במהלך השנתיים האחרונות הסטודנטים מתבקשים לבחור תחום התמחות אחד או שניים ומרבית הלימודים יתרכזו בתחום זה. דוגמה להתמחות בלימודי התואר הראשון -לימוד קדם: קדם רפואה, קדם משפטים או לחילופין מחשבים או הנדסה. השנתיים הראשונות נחשבות לסוג של מיני תואר – וישנן אוניברסיטאות בהן ניתן ללמוד רק את השנתיים הראשונות אשר בסיומו ניתן, בדרך כלל, לעבור לאחת האוניברסיטאות המציעות תואר ראשון מלא. האוניברסיטאות המציעות את השנתיים הראשונות בלבד הן ברובם גם אוניברסיטאות שקל יותר להתקבל אליהן אך לעתים יש להם הסכמים עם אוניברסיטאות אחרות, לקבלת הסטודנטים המסיימים את לימודיהם.

    לימודי תואר שני נמשכים לרב כשנתיים, למעט במנהל עסקים לתואר MBA שם ישנן תוכניות הנמשכות שנה בלבד המיועדות למי שהתואר הראשון שלו הוא מהתחום ובמשפטים לתואר LLB. לימודי תואר שלישי נמשכים בין 4-7 שנים, כאשר התארים בתחומי החברה והרוח נמשכים לרב בין 5-7 שנים ואילו במדעי הטבע והמשפטים הלימודים נמשכים לרב כ 4-5 שנים.

    האוניברסיטאות בארה"ב מחולקות לאוניברסיטאות ציבוריות שהן זולות יותר ופרטיות שם מחירי שנת לימודים יכולים להגיע ל-30,000 דולר ויותר. ישנן אוניברסיטאות ציבוריות בעלות שם וטובות במיוחד דוגמת ברקלי, כך שאין מתאם בין המחיר והאיכות, בהכרח. מרבית המלגות פתוחות רק לאזרחי ארה"ב אך ישנן מספר מלגות המוצעות גם לתלמידים זרים, במיוחד דרך מתן משרות כעוזרי הוראה ומחקר לתארים מתקדמים.

    הקבלה ללימודים מותנית בציונים, מעבר בחינות – TOFEL לקביעת הרמה באנגלית, והמקבילה למבחן פסיכומטרי – כאשר המבחן הרלוונטי תלוי בתחום הלימודים והאם מדובר בתואר ראשון או תארים מתקדמים. לעתים נדרש גם מעבר מבחן בתחום המקצועי הנלמד. בנוסף, דרישה שקיימת במרבית האוניברסיטאות היא כתיבת סוג של חיבור בו האדם מתאר את עצמו מעבר למה שנאמר בגיליונות הציונות וציוני המבחנים.  כל תעודה רשמית שיש להגיש לאוניברסיטה בניסיון קבלה יש לדאוג כי תתורגם בתרגום נוטריוני לאנגלית. תרגום נוטריוני לאנגלית של תעודות בגרות היא תנאי להמשך לימודים בחו"ל. חושב להתחיל בביצוע כל תהליך הרישום זמן רב מראש, יש אוניברסיטאות אשר הזמן הנדרש מרגע הרישום ועד לקבלה ללימודים יכול להמשך גם מעל שנה.

    לאחר הקבלה לאוניברסיטה ושליחת מכתב אישור לאוניברסיטה הנבחרת (וסירוב לאוניברסיטאות אליהם המועמד התקבל אך החליט כי אינו מעוניין ללמוד בהן) האוניברסיטה תשלח לסטודנט, לאחר תשלום דמי ההרשמה את טופסי I-20  או  DS-2019 שאותם יש למלא ולשלוח בצירוף התעודות הנדרשות בתרגום נוטריוני לאנגלית על מנת לקבל ויזת סטודנט לארה"ב. לרב, יש גם לבצע בדיקה גופנית, לתרגם את תוצאותיה בתרגום נוטריוני לאנגלית ולשלוח לאוניברסיטה כי כל מי שחי בארה"ב על ויזת סטודנט חייב בביטוח רפואי.

    לימודים אקדמיים בקנדה

    ישראלים רבים בוחרים ללמוד בקנדה. בקנדה, כמו בארה"ב כל מוסד לימודים יש לו א הדרישות שלו ואת שכר הלימוד משלו. בחלק ממוסדות הלימודים, הלימודים מתקיימים באנגלית, בחלקם בצרפתית ובחלקם מסלול הלימודי משולב וחלקו מתקיים באנגלית וחלקו בצרפתית. גם כן תדרשו לתעודות גמר וגיליונות ציונים מתורגמים בתרגום נוטריוני לאנגלית ומעבר מבחני ידע באנגלית. לתארים מתקדים תדרשו מלבד לאלו לדרישות נוספות בהתאם למוסד הלימודים הנבחר. חלק ממוסדות הלימוד דורשים ניסיון תעסוקתי, אחרים מעבר מבחנים בתחום או מבחנים פסיכומטריים.

    לימודים באנגליה

    רמת הלימודים באוניברסיטאות באנגלית היא גבוהה מאד, ושתיים מהאוניברסיטאות הטובות בעולם – אוקספורד וקיימברידג' ממוקמות בה. ישראלים אשר רוצים ללמוד באנגליה לא יזכו ליחס מיוחד ויידרשו להפגין ידע באנגלית ברמת שפת אם. שכר הלימוד באנגליה הוא גבוהה אך יש נתונים נוספים שהופכים את אנגליה ליעד מבוקש ללימודי המשך: משך הלימודים למרבית מסלולי התואר השני נמשכים שנה בלבד, החיים הסטודנטיאליים פורחים וויזת סטודנט מאפשרת עבודה בחצי משרה.

    על מנת להתקבל ללימודים אקדמאים באנגלית תצטרכו להציג תעודת בגרות או תעודת גמר וגיליון ציונים מתורגם בתרגום נוטריוני לאנגלית, לעבור מבחן IELTS ודרישות נוספות כתלות במוסד הלימודים הנבחר. לעתים זה יכול להיות מעבר ראיון קבלה, מבחני כניסה או שניהם. באנגלית אין מלגות לתואר ראשון, רק לתואר שני והילך. לאחר קבלת מכתב הקבלה מהאוניברסיטה ניתן להגיש בקשה לקבלת ויזת סטודנט, בליווי כל התעודות הנדרשות לשם כך מתורגמות לאנגלית בתרגום נוטריוני.

    לימודים באוסטרליה

    יחס לסטודנטים זרים באוסטרליה הוא מזמין יחסית ולאחר תחילת הלימודים ניתן להגיש בקשה ולקבל אישור לעבודה חלקית בחצי משרה בזמן הלימודים. כמו ביתר הארצות, לפני הקבלה יש להגיש למוסד הנבחר תעודות גמר וגיליונות ציונים מתורגמים בתרגום נוטריוני לאנגלית. אחד מתחומי הלימוד המבוקשים ביותר באוסטרליה היא ביולוגיה ימית, תחום שמאד מפותח במדינה.

    Scroll to top

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400