דרכון רומני יתרונות

דרכון רומני יתרונות

שירותי נוטריון בשפות: עברית, אנגלית, רומנית, רוסית, אוקראינית,צרפתית, ספרדית ועוד

כל שירותי נוטריון: אישור תרגומים, ייפוי כוח, אימות חתימה, תצהירים, הסכם ממון, צוואות ועוד

צרו איתי קשר בכל שאלה


    שיחת ייעוץ חינם!
    התקשרו עכשיו

    קצת על נוטריון אירנה פיין

    עו"ד אירנה פיין היא בעלת ניסיון רב של כ-30 שנים בעריכת דין וחמש עשרה שנים כנוטריונית. היא סיימה את לימודי התואר הראשון והשני במשפטים באוניברסיטה העברית. חברה בלשכת עורכי הדין החל משנת 1990. לאורך השנים הגיעה להישגים רבים הן בין כותלי בתי המשפט והן בעולם האקדמיה.

    אירנה פיין נוטריון מומחית לתרגום ב 7 שפות ומבצעת כל סוגי התרגומים במהירות ובדייקנות. יש לי ניסיון רב בעבודה ובדרישות השונות העולות ממוסדות שונים ובמדינות שונות. בין יתר תחומי ההתמחות שלה:

    • הכנת כל סוגי המסמכים עבור משרד הפנים הישראלי
    • הכנת המסמכים הנדרשים עבור שגרירות רומניה לקבלת דרכון או בקשת אזרחות
    • הכנת ייפוי כח להוצאת מסמכים ברוסיה
    • התמחות בתרגום פסקי דין לאנגלית
    • התמחות תרגום תעודות רשמיות כגון תעודות לידה, נישואין, פטירה לכל שבע השפות
    • תרגום מסמכי לימודים עבור מוסדות זרים
    • תרגום תעודות גמר לעברית להמשך לימודים בארץ
    • תרגום ואימות הסכמי ממון לפני הנישואין
    • אישור צוואות על פי הרשות, ללא צורך בעדים
    • שירותי אפוסטיל של משרד החוץ
    • שירותי אפוסטיל של משרד הדתות
    • שירות תצהירים משפטיים בשפה הנדרשת
    אירנה פיין
    עורכת דין ונוטריון

    מה חשיבותה של עריכת צוואה?

    תוכן עניינים

    למה רומניה – דרכון רומני – יתרונות

    כידוע, רומניה הצטרפה לאיחוד האירופי בשנת 2007 , להלן מספר עובדות אשר יכולות להסביר את התהליך,

    לפיכך, מאות אלפי אנשים בישראל מוצאים את עצמם כבעלי זכות לקבלת אזרחות רומנית ובפרט דרכון רומני שכיום הינו כבר דרכון של האיחוד האירופי. אזרחות/ דרכון זה מקנה המון אפשרויות אשר לא היו פתוחות קודם לכן בפני ישראלים – זכות מגורים, זכות ללימודים , זכות לתעסוקה במדינות האיחוד והחשוב מכל אין צורך לעמוד בתורות המייגעים בנמלי התעופה באירופה.

    יחד עם זאת, כיום קיימת אפשרות להמון ישראלים להשקיע באירופה ובפרט ברומניה אשר שם קיימים אפיקי השקעה מצוינים עם תשואה אדירה ובזול . בעבור הישראלים הצעירים דרכון זה מהווה פתיחת דלת חדשה באירופה ולשם קיים גל נהירה עצום של ישראלים צעירים אשר נוסעים לעבוד ולעיתים אף נדרשים על ידי חברות גדולות בגלל אזרחותם החדשה במדינות מתפתחות אנגליה והולנד או במדינות יותר אקזוטיות כאיטליה וספרד וכמובן שאר מדינות האיחוד האירופי.

    בנוסף, דרכון זה יוצר אופציה חדשה בעבור צעירים , אופציה להתפתחות. בעתיד, ע"פ הערכות מומחים כאשר רומניה תכנס לאיחוד האירופי במלואה בעלי דרכון זה יוכלו ליהנות מתוכנית WAIVER אשר תעניק להם זכות לנסוע לארה"ב ללא ויזה ולשהות שם עד 3 חודשים ופשוט להיות אזרח אירופי לכל דבר ועניין וזו תוך כדי שתמיד תהיה קיימת לרשותם הזכות להעביר לצאצאיהם דרכונים ואזרחות לבאים בדור(זכות אשר לא קיימת בכל מדינה).

    כידוע , רק אדם יליד רומניה וצאצאיו זכאים לאזרחות רומנית ודרכון איחוד אירופי (רומני). אדם אינו יכול לקבל דרכון אם אינו אזרח במדינה וזהו כלל בסיס יסודי .על מנת שתעלה האפשרות לזכאות –ראשית, יש צורך לדעת האם המבקש נותר אזרח או איבד את אזרחותו !וזו נמדדת על פי עת היציאה מרומניה , משכך ,קיימת הבחנה גמורה מבחינת הרשויות הרומנית בין אזרחים ללא אזרחים .

    הבחנה זו מתחלקת לשתי סוגים :
    ילידי רומניה וצאצאים שעזבו את רומניה בין שנת 1950 לשנת 1952 נותרו אזרחים ולא נאלצו לוותר על אזרחותם כך גם כאלו שעזבו או ברחו ללא מסמכים בין השנים 1964 לשנת 1965 .
    כל שאר יוצאי רומניה בשנים שבין 1952 לשנת 1964 לא נותרו אזרחים ונאלצו לוותר על אזרחותם, כיום ממשלת רומניה מכירה בזכותם לאזרחות תוך כדי שהם משיגים את המסמכים הנדרשים .
    היתרון הטמון לאלו שנותרו אזרחים שהם וצאצאיהם יוכלו לדורי דורות לקבל אזרחות ללא הגבלה ואילו אלו שלא נותרו אזרחים זכאים לאזרחות לילידי רומניה עד לדור שני . כך שבכוחו של המרכז הארצי לאזרחות רומנית להירתם לעזרתם של אלו ולהשיג להם את המסמכים הנדרשים לקבלת האזרחות תוך כדי ליווי מתמיד עד לסוף ההליך המיוחל(יום קבלת האזרחות). על מנת שנוכל לגלות את זכאותם של יוצאי רומניה וצאצאיהם משרדנו מוציא טפסים ועצם הבדיקה לוקח תקופה קצרה לאחר מכן אנו ממשיכים בהליך עד ליום קבלת האזרחות /דרכון.התהליך הינו תהליך קצר ומאוד תלוי בבירוקרטיה הרומנית אך יחד עם זאת יש באפשרותנו להגיש את הבקשות ולצרף את מבקשי האזרחות באותו תיק אזרחות באופן חפוז ובכך אנו גורמים לזירוז של המערכת הרומנית המייגעת. אנו מטפלים במספר רב של תיקים ואחוז ההצלחה הינו גבוה מאוד תוך מתן דגש על שמירת כללי האתיקה , מקצועיות ואחריות.
    יש צורך לתשומת לב עיקרית במילוי והשגת המסמכים כנדרש בחוק מפאת הבירוקרטיה הארוכה ברומניה שהרי אם קיימת טעות דפוס או איות ולו הקטנות ביותר בתרגום ממשלת רומניה תדחה את הבקשה ויהיה צורך בכתיבת בקשה חדשה ודבר זה יגרום להתארכות ההליך באופן משמעותי ומשכך יש צורך עז לבדיקת המסמכים על ידי מתמחים בתחום.

    מי זכאי לקבל מידע פלילי לפי סעיפים 6, 8 ו-9 לחוק המרשם?

    מהם התנאים למסירת המידע ומה היקף המידע שיימסר?
    מהו אופן הגשת הבקשה למסירת מידע פלילי?
    טופס "בקשה לאישור בדבר העדר מרשם פלילי / תיקים תלויים ועומדים ("תעודת יושר")

    מי זכאי לקבל מידע פלילי לפי סעיפים 6, 8 ו-9 לחוק המרשם?

    א. גורם מוסמך על פי חוק
    כאשר אדם מבקש לקבל או לחדש רישיון, זכות עיסוק או זכות אחרת מאת גורם מוסמך על פי החוק; ולפי אותו חיקוק רשאי הגורם המוסמך להביא בחשבון את עברו הפלילי של מבקש הזכות לצורך הענקת הזכויות המבוקשות.
    ב. רשויות זרות
    כאשר אדם נזקק למידע מן המרשם הפלילי לשם הגשתו לרשות ממלכתית זרה.
    ג. מסירת מידע לשם מכרז
    כאשר אדם מבקש להשתתף במכרז מטעם גוף ציבורי: מדינה, רשות מקומית או תאגיד, שהוקם על פי דין, וחלה עליו חובת מכרז.

    מהם התנאים למסירת המידע ומהו היקף המידע שיימסר?

    העברת המידע מן המשטרה לגוף שזכאי לקבל מידע פלילי, מותנית בהסכמתו של האדם שעליו מבקשים לקבל מידע פלילי.
    המידע הפלילי שיימסר לגוף שזכאי לקבל מידע פלילי, יהיה מוגבל למידע שאותו רשאי הגוף לקבל על פי הקבוע בחוק.
    ככלל, יקבל הגוף האמור מידע פלילי על הרשעות ועל קביעות בתי משפט כי נאשם אינו מסוגל לעמוד בדין או אינו בר-עונשין וכן פרטים בדבר משפטים וחקירות פליליות, התלויים ועומדים (תיקי מב"ד – "ממתין לבירור דינו").
    לא יימסר מידע פלילי על אודות אדם, אם חלפו מיום ההרשעה או קביעת בית המשפט תקופות שפורטו בחוק ושנקבעו כתקופות התיישנות ומחיקה.
    כאשר מדובר במסירת מידע פלילי לצורך השתתפות במכרז, הוגבל המידע הפלילי שיימסר לגוף ציבורי, לרשימת עבירות מצומצמת המפורטת בתוספת השנייה לחוק המרשם.

    מהו אופן הגשת הבקשה למסירת מידע פלילי?
    בקשה למסירת מידע פלילי יכולה להתבצע בשתי דרכים:
    פנייה ישירה של הגוף הזכאי לקבל מידע, למדור מידע פלילי בחטיבת החקירות שבמטה הארצי בירושלים, לאחר שהגוף החתים אותך, נשוא המידע, לתת הסכמתך להעברת המידע.
    באמצעות הגשת בקשה של האדם שאליו מתייחס המידע בתחנת המשטרה "בקשה לאישור בדבר העדר מרשם פלילי/תיקים תלויים ועומדים" (בעבר כונה "תעודת יושר") ולשם העברת התעודה לגופים הזכאים לקבלו:
    נציגויות זרות בארץ ונציגויות ישראליות בחו"ל.
    הרשות המרכזית לאימוץ בין-ארצי.
    אופן הגשת הבקשה:
    גש לתחנת המשטרה והצטייד בצילום עמוד ראשון של הדרכון ובתעודת זהות.
    יש למלא את כל הסעיפים המופיעים בטופס הבקשה, לחתום בסעיף ד ולהחתים את השוטר/מקבל הבקשה על גב הטופס.
    הגשת בקשה באמצעות ייפוי כוח:
    יש באפשרותך להגיש בקשה לאישור הנ"ל באמצעות מיופה כוח המחזיק בייפוי כוח ספציפי לעניין זה.

    שירותי נוטריון מתקדמים, מקצועיים ומהירים בלי לצאת מהבית ​

    שירותי נוטריון מקצועי אירנה פיין.

    לאחר 15 שנות ניסיון ואלפי תרגומים שנשלחו ללקוחות בכל הארץ החלטנו ליצור שירות יחודי המתבצע אונליין לשירותי נוטריון.

    השירות הוא מהיר וניתן לתרגם מסמכים דחופים מכל מקום בארץ בתוך כמה שעות בלבד! משרדנו מתמחה בכל סוגי המסמכים ואנחנו רוצים לעזור לכם לחסוך זמן יקר.  אנחנו לוקחים אחריות מלאה על כל עבודה שאנחנו מבצעים. 

    Scroll to top

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400