תרגום נוטריוני של חשבונות מעברית לאנגלית לאמזון

תרגום נוטריוני של חשבונות מעברית לאנגלית לאמזון

שירותי נוטריון בשפות: עברית, אנגלית, רומנית, רוסית, אוקראינית,צרפתית, ספרדית ועוד

כל שירותי נוטריון: אישור תרגומים, ייפוי כוח, אימות חתימה, תצהירים, הסכם ממון, צוואות ועוד

צרו איתי קשר בכל שאלה


    שיחת ייעוץ חינם!
    התקשרו עכשיו

    קצת על נוטריון אירנה פיין

    עו"ד אירנה פיין היא בעלת ניסיון רב של כ-30 שנים בעריכת דין וחמש עשרה שנים כנוטריונית. היא סיימה את לימודי התואר הראשון והשני במשפטים באוניברסיטה העברית. חברה בלשכת עורכי הדין החל משנת 1990. לאורך השנים הגיעה להישגים רבים הן בין כותלי בתי המשפט והן בעולם האקדמיה.

    אירנה פיין נוטריון מומחית לתרגום ב 7 שפות ומבצעת כל סוגי התרגומים במהירות ובדייקנות. יש לי ניסיון רב בעבודה ובדרישות השונות העולות ממוסדות שונים ובמדינות שונות. בין יתר תחומי ההתמחות שלה:

    • הכנת כל סוגי המסמכים עבור משרד הפנים הישראלי
    • הכנת המסמכים הנדרשים עבור שגרירות רומניה לקבלת דרכון או בקשת אזרחות
    • הכנת ייפוי כח להוצאת מסמכים ברוסיה
    • התמחות בתרגום פסקי דין לאנגלית
    • התמחות תרגום תעודות רשמיות כגון תעודות לידה, נישואין, פטירה לכל שבע השפות
    • תרגום מסמכי לימודים עבור מוסדות זרים
    • תרגום תעודות גמר לעברית להמשך לימודים בארץ
    • תרגום ואימות הסכמי ממון לפני הנישואין
    • אישור צוואות על פי הרשות, ללא צורך בעדים
    • שירותי אפוסטיל של משרד החוץ
    • שירותי אפוסטיל של משרד הדתות
    • שירות תצהירים משפטיים בשפה הנדרשת
    אירנה פיין
    עורכת דין ונוטריון

    תרגום נוטריוני של חשבונות מעברית לאנגלית לאמזון

    תוכן עניינים

    ג'פרי פרסטון "ג'ף" בזוס הוא מייסד אמזון בארה"ב ונכון להיום הוא גם מוערך כאיש העשיר ביותר בעולם. ישראלים רבים נושאים את עיניהם לאמזון ומקווים להשתלב בתעשייה האדירה שחברה זו מייצרת, ואולי גם ללכת בעקבותיו של המייסד ולהתעשר במהירות. הדרך לשם אינה קלה ומתחילה בפתיחת חשבון מוכר באמזון.

    פתיחת חשבון מוכר באמזון – חסם שדורש סבלנות, ותרגום נוטריוני

    כדי לפתוח חשבון כמוכר באמזון צריך ליצור חשבון שניתן להעביר אליו כספים על ידי אמריקאים, ולהציג מסמכים רבים להוכחת זהותכם וכשרות העסק שלכם. זה אומר שאמזון תרצה הוכחות לזהותכם, מקום מגוריכם, רישוי העסק, הוכחה לניהול כספי העסק בחשבון הבנק, זהות הספקים שלכם ועוד. כחלק מהדרישה להוכיח מי אתם ואיפה אתם גרים, לדוגמה, ייתכן מאד ותאלצו לצרף לבקשת פתיחת חשבון מוכר חשבונות שקיבלתם בארץ, למשל חשבונות תשלום שירותי מים, גז, חשמל, כבלים, חיבור לאינטרנט וכדומה. רישיונות עסק הם דבר נוסף שתצטרכו לספק ועוד מסמכים רבים ושונים שהמשותף לרובם הוא שהם נכתבו בשפה העברית.

    כיוון שאמזון היא חברה אמריקאית שמאמינה בכל ליבה ונפשה שהעולם כולו צריך להתנהל בשפה האנגלית, יהיה עליכם לתרגם את המסמכים והחשבונות בתרגום נוטריוני לאנגלית. עוד לפני תרגום המסמכים וודאו כי השם המופיע על כל החשבונות המתורגמים והנשלחים הוא אותו השם, ושאופן כתיבת השם היא בדיוק באותו האופן על כל המסמכים. במקרים רבים יש פערים בדרך בה השם רשום על החשבונות השונים: חלק מהחשבונות עדיין כולל את השם מלפני הנישואים והוא שונה מזה שאחרי הנישואים, לעתים השמות שמופיעים על החשבון הם שמות שני בני הזוג ובאחרים – רק שם של אחד מבני הזוג, ייתכן ויש חשבון שהשם מופיע כשם חיבה (לדוגמה – בחלק הוא מופיע כ"דני" ובחלק אחר כ"דן") כל אי התאמה שכזו תיצור עבורכם בעיה בהמשך הדרך.

    השלב הראשון בפתרון הוא יישור קו – דאגו כי השם המופיע על כל החשבונות הללו הוא בדיוק אותו השם הכתוב בדיוק באותו האופן. באופן דומה וודאו כי הכתובת רשומה בצורה זהה בכל החשבונות, שאין טעויות ברישום מספר תעודת הזיהוי, מספר העסק או מספר הטלפון – כל טעות, גם הכי קטנה, או חוסר התאמה כזה יכולים לגרום לעיכוב ניכר בפתיחת החשבון או קשיים נוספים שיוערמו בהמשך הדרך – וחבל.

    אחרי שמיציתם את הסבלנות – עוברים לנושא התרגום הנוטריוני. חשבונות הנשלחים לאמזון, יש לתרגם בתרגום נוטריוני מעברית לאנגלית כדי שהחשבון יקבל התייחסות ויטופל.

    לא כל מה שקל… הוא קל

    היום התרגלנו שהכל ניתן כמעט לעשות בלחיצת מקלדת, הקשת עכבר או נקישה כפולה על מסך הסלולרי, אבל לפני שאתם ממהרים למלא את הטופס המקוון, אלא מה, שיהפוך אתכם למוכרים באמזון וודאו כי יש בידכם את כל מה שדרוש על מנת להשלים את התהליך. אומרים שקשה באימונים קל בקרב – אם תנסו למלא את הטופס המקוון בלי לעשות קודם את עבודת ההכנה הממושכת שהיא לאו דווקא מקוונת: איסוף כל המסמכים הנדרשים, צילום או סריקה איכותיים שלהם, ווידוא כי הפרטים המלאים הרשומים בכל המסמכים כתובים באופן שווה: שם, כתובת, מספרי זיהוי ומספר עסק, טלפון, תאריכים וכדומה – ועדכון לקבלת מסמכים בהם הפרטים הללו זהים, תרגום כל החשבונות והמסמכים לאנגלית בתרגום נוטריוני – כאשר תעשו את כל העבודה הקשה הזו – אז באמת תוכלו לגשת למילוי הטופס המקוון בשקט ומבלי להתקל בקשיים ומחסומים לאורך הדרך.

    לעבוד עם מספר חשבון אמריקאי

    אמזון לא משלמים לחשבונות בנק ישראלים אלא לחשבונות בנק אמריקאיים. לפני שתוכלו להפוך להיות מוכרים באמזון, עליכם להשיג מספר חשבון אמריקאי אליו אמאזון יכלו להעביר אליכם כספים.  אם יש לכם חשבון בנק אמריקאי או שתוכלו לקבל גישה לחשבון אמריקאי – אשריכם. ולא, ישנן חברות המתמחות במתן פתרונות עבור ישראלים הזקוקים למספרי חשבון אמריקאיים.

    יש שתי שיטות לקבלת מספר חשבון בנק אמריקאי – באמצעות פיוניר, סטארט-אפ ישראלי המספק שירותי הנגשת חשבונות בנק אמריקאים עבור ישראלים ואחרים שאינם אמריקאים, ופתיחת חשבון בבנק אמריקאי של ממש או על ידי ביקור בארה"ב וקפיצה לפגישה בבנק אמריקאי או באמצעות עו"ד מתווך. עלות פתיחת חשבון בנק אמריקאי באמצעות עו"ד עומדת על כ-1500$-2000$. במקרה הזה תקבלו חשבון בנק מלא עם כל האפשרויות הנלוות: כרטיס אשראי על שמכם, אפשרות להפקדת הרווחים מאמזון בחשבון, אפשרות להעביר את הכספים לחשבון בארץ וכדומה.

    האפשרות השניה היא פתיחת דמוי חשבון בנק אמריקאי באמצעות פיוניר – כאן הרישום הוא בחינם וגם פה תקבלו כרטיס אשראי ואפשרות של משיכת כספי הרווחים מאמזון ואפילו משיכת כספים בכספומט. יחד עם זאת כדאי לקחת בחשבון כי למרות שלאחרונה ניתן להעביר את הכספים לחשבון הבנק הישראלי, רצוי להשאירם כמט"ח בגלל עמלות ההמרה הגבוהות (ושער הדולר הנמוך). כאן, הסכום הניתנים להעברה ולגם לשמירה בחשבון הם סכומים מוגבלים.

    אם בחרתם באפשרות של פיוניר – גם כאן תתבקשו לפתוח חשבון באופן מקוון תוך צירוף מסמכים המוכיחים את זהותכם ומשלח ידכם. גם פה וודאו כי השם הרשום על כל המסמכים הוא זהה אחד לשני וכן זהה לכל המסמכים שנשלחו לפתיחת חשבון אמאזון.

     

    תרגום נוטריוני של חשבונות ומסמכים בדרך להפוך להיות מוכרים באמזון הוא שלב הכרחי שמגיע מייד לאחר איסוף החשבונות והמסמכים הנדרשים: דרכון בתוקף, חשבונות שימוש המוכיחים את מקום המגורים, חשבון עסק וכדומה. דאגו לסריקה איכותית של כל המסמכים הללו ותרגומם בתרגום נוטריוני לאנגלית. ניתן להשיג תרגום נוטריוני על ידי שליחת הסריקה האיכותית לנוטריון, וקבלת התרגום והאישור הנוטריוני באמצעות שליח עד הבית. יש לוודא כי השמות, מספרי עסק, כתובות והטלפונים רשומים באופן מדויק וזהה בכל המסמכים, כולל מסמכי פתיחת חשבון בנק אמריקאי. ואל תשכחו, לפתוח חשבון זו רק נקודת ההתחלה, עכשיו מתחילה העבודה האמיתית.

     

    Scroll to top

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400