"מדריך לגשת לדרכוני רומניה – עם העזרת נוטריון רומני

עורך דין LAW

=== INTRO:
במאמר הזה, אנחנו נדע את מהי נוטריון רומני, מהות הדרכון הרומני, דרישות כניסה לרומניה, איך מגשים בקלות דרכון רומני, מדריך לגשת לדרכון רומני ומה לעשות אם לא מסוגל לגשת לדרכון רומני. הנוטריון הרומני הוא מסמך רשמי שמאשר את אזרחות הבעלים, ובו נמסרים מידעים חשובים כמו שמו, תאריך הלידה, מספר הדרכון, מדינת האזרחות ועוד. דרכון הרומני הינו מסמך שחייב בעליו להחזיק בו במהלך הביקור ברומניה. בעלי דרכון רומני יהנו מהליך כניסה פשוט ומהיר למדינה, ויהיו רשאים לשהות ברומניה לתקופת הכניסה שצויינה בדרכון. דרישות הכניסה לרומניה כוללות מספר דבר

מהי נוטריון רומני?

נוטריון רומני הוא התעודה שהובטחת על ידי ממשלת רומניה כדי לסייע לנוסעים לגשת בקלות לארץ ולהישאר בה. נוטריון רומני ניתן לנוסע מחו"ל שחובטח על ידי דרכון רומני, שהוא לאורך הזמן הראשון של הלידה. הנוטריון הרומני מאפשר לנסיע לרומניה בחום, בחו"ל למשך שלושה חודשים בכל שנה, בעל חשבון לתוקף של שני שנים.

מהות הדרכון הרומני

ד. דרכון הרומני הוא מסמך חיוני לכל אזרח רומני שמעוניין לנסוע לחו"ל. בעלות על דרכון מאפשרת לאזרח להתנהל במעברי המדינה בצורה חוקית וביטחונית. התעודה מאמת את זהותו של האדם, מאשרת את אזרחותו ומאפשרת לו לשהות במדינה שלו בניגוד למדינת היו"ר. מעבר לכך, דרכון הרומני משמש כאמצעי העברה באירועים של מעבר לחו"ל, מעבר במדינה אחת או שליחת מסמך בדואר.

דרישות כניסה לרומניה

כדי להגיע לרומניה, אזרחים מחו"ל חייבים לצאת עם תעודת זהות בפורמט של דרכון בתוקף, האשר ע"י שלטון רומני. נוסעים מחו"ל אף חייבים להציג שטר נסיעה מאושר, שמזהה את מטרת השהייה שלהם ברומניה.

איך מגשים בקלות דרכון רומני?

הגשת בקשה לדרכון רומני באמצעות שני השלבים המדוברים נעשית בקלות ובפשטות. ראשית, עליך להגיש את הבקשה באמצעות האתר המקוון של משרד הגנת האזרח של רומניה. בשלב הבא, עליך למלא את כל הדרישות הנדרשות לפני שתגיש את בקשת החופשה.

מדריך לגשת לדרכון רומני

כדי לגשת לדרכון הרומני, יש לבצע את הצעדים הבאים:

  1. הגשת בקשה לדרכון מרפורט של משרד הגנת האזרח של רומניה.
  2. מענה על הבקשה ע"י שליחת את כל המסמכים הנדרשים.
  3. חותם את הדרכון ושלח אותו חזרה לרומניה.
Scroll to top

תפריט נגישות

Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400